BTW

2010-08-20 @ 18:40:31
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
För dem som är ... ehm ... intresserade? så vill jag bara be att få tala om att såret på min bröstvårta dels blivit större, dels blivit ömmare och dels blivit jävligare. Det vill säga; det suger att amma från det bröstet. Men vi (jag) kämpar på. I will never surrender...

Och sedan ytterligare intressant information (not), jag hämtade datorn idag äntligen, en helt ny dator för 500 kronor, inte så illa faktiskt. Sitter vid den just nu och skriver.
I alla fall så stod det "Eklund" på försäkringspapprena och "Andersson" på avtalspapperna och då frågar expediten (av manlig sort): "Är du kanske nygift?"
Och där värkte det till lite långt inne i hjärtroten och egentligen ville jag säga: "Nä, snarare nyskild", men masochist som jag tydligen är så svarar jag: "Ja." (?!?!) Ja, fråga mig inte varför.
Och apropå gift eller inte gift så är Dagen med stort D imorgon, dvs dagen då vi skulle ha gift oss. Jag planerar att hålla mig sysselsatt och jag planerar att inte tänka på det över huvud taget. Sedan hur mina planeringar i teorin stämmer överens med praktiken, det är en annan femma.

Och så ja, jag njuter. Av den vävda bärsjalen. Jag har hyllat min trikåsjal. Men det var innan jag provat en vävd sjal. Jag säger bara: Halleluja. Jag är förkyld och immunförsvaret sänker min smärttröskel och den gamla kassa- och lagerjobbsryggen har gjort sig påmind och ÄNDÅ kände jag ingenting alls när jag kånkade runt på ungen i sjalen i två timmar, vyssjandes och vaggandes och dansandes. Det är klass, mina vänner. Hög klass.


Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka fina ligister du har!!!!!!!!

2010-08-21 @ 12:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback