Chokladbollar

2010-08-28 @ 14:49:14
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Vi gick både en långpromenad och satte oss vid en lekpark ett tag. Sedan gick vi och handlade de saknade ingredienserna inför ett chokladbollsbakande och tog oss hem. Först lagade vi lite ungsbakad lax med broccolisås som slank ner och sedan bakade vi. Sen kan jag säga att det var två trötta killar som totaldäckade bara de såg sina sängar... Jag dricker kaffe och äter lite chokladboll (vi var duktiga och gjorde "nyttiga" chokladbollar; margarin, kakao , vatten och fiberrika havregryn - that's it) och tittar på "one born in every minute". Jag fick lite dåligt samvete för att jag och Teddan fick äta chokladbollar och inte Vilgot så han fick smaka banan för första gången, som plåster på såren... ;) Det var gott! Det blev ju bara tre små teskedstuggor men allt svaldes ner med glädje. Min lilla mini sumobrottare!



Syskonkärlek

Chokladbollstillverkning

Kommentarer
Postat av: Farida

dom är så fina dina pojkar, myspojkar! hoppas du har det mys med chokladbollar och kaffe!

2010-08-28 @ 17:02:06
Postat av: Emelie

Vilka gosiga pojkar du har!

2010-08-28 @ 20:07:47
URL: http://trollmammman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback