Dagishämtning

2010-08-19 @ 13:22:25
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)

Världens förkyldaste Vilgot sitter här bredvid mig och försöker fånga groda. Tiden går så fort, jag vill bara trycka på paus... Lilla minstingen, han kämpar för att sätta sig upp själv och greppar efter allt han ser. Småbarnstiden, det första året, går så fort och jag vill inte att han ska bli stor - inte riktigt än i alla fall...
Hur som helst så är han alltså förkyld stackarn. Och skittrött... Vi ska snart hämta storebror och sedan ska vi spendera eftermiddagen med att mysa. Nu är vi lediga från dagis i fyra dagar, det blir lugna dagar men imorgon ska jag köpa lite kläder till Teddan, min 93.5 cm långa och 14.5 kg tunga son....


Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade barn jag smälter!!!!!!!!!!!!! Ses om en vecka, längtar!!

2010-08-19 @ 17:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback