Ett äventyr

2010-08-31 @ 20:07:00
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)


Efter dagishämtningen idag åkte vi alltså till Trödje, och hälsade på Camilla och Vincent. Jag känner mig alldeles fylld av glädje efter dagen! Vi har pratat, om stort och smått. Om allvar och skoj. Gått på promenad genom skog och förbi villor, inspekterat deras nyköpta villa och jag har varit avundsjuk som få ;) . Det var skönt att träffa Camilla igen!
I Trödje hälsar alla på varandra. Det är sitt egna lilla samhälle, där man inte står sur och tittar åt höger när det kommer någon till busshållplatsen. Nej, man hejar på varandra, höjer näven och ler. Det hör ju då inte till vardagen anser jag och jag har njutit av den positiva stämningen. Att Teodor och Vincent sedan kom överens som om de umgås dagligen var ju ett annat stort plus. Det var länge sedan de träffades senast, i januari tror jag. Men de lekte, som tusan vill jag lova. Har aldrig sett två så uppspelta och överlyckliga barn förr tror jag. Visst blev det lite grin och kiv ibland men de sprang runt och jagade varandra, delade på leksaker och kramades och visa saker för varandra. Skrattade så att det tjöt och ville inte gå skilda vägar när det var hemåtdags. Teodor ville i alla fall i högsta grad stanna kvar...
Men hem kom vi, omkring en halvtimme sedan, och kidsen däckade på momangen. Även Vilgot höll sig vaken hela besöket förutom en snabb powernap i barnvagnen på promenaden.
En riktigt bra dag!

Grattis älskade underbara VilleVomp på din 5-månaders dag!


Kommentarer
Postat av: Pia

Det tror jag inte man behöver men jag kan kolla det. Det är kl 10.30-11.10 i Betlehemskyrkan (vid folkets hus). Jag hör av mig när jag vet :o)



Vilken härlig dag ni har haft :o)

2010-08-31 @ 21:16:00
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback