Grabbarna grus

2010-08-12 @ 16:06:59
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)

Bulan har lagt sig och nu är det bara ett blåmärke kvar. Kan skådas på Vilgots högra sida (din högra sida alltså), ovanför ögonbrynet. Han mår bra, han skrattar så han kiknar och sover gott och äter bra, kräks inte och är närvarande och pigg. Min 24 timmars övervakning är till sin ända och jag har inte sovit på 36 timmar... Så nu går jag på något sorts högvarv, känner mig inte trött men vet att jag är det. Snart är det middag och jag slipper laga den!! Nästan som på restaurang alltså.

 

 


Kommentarer
Postat av: mosteeeeer

pluttisar. hörde om Vilgot, hoppas han mår bra stackarn. Pussa lillskiten från mig.

puss på dig med.

2010-08-12 @ 21:41:39
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback