Inte "mamma", bara Elsa.

2010-08-14 @ 18:54:08
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Jag önskar lite att jag aldrig hade hört den här låten. För nu är jag ju fast, och lyssnar öronen blödiga medan ungarna har somnat för natten. Jag vill inte, men såklart - som vanligt - så tolkar jag in mitt eget liv i texten. Musik har ju den förmågan, att göra att man känner igen sig - även om man inte vill...
Eminem ft. Rihanna - "Love the way you lie"

Suck. Jag orkar inte tänka så här mycket. Tänk om det fanns en pausknapp att trycka på, eller en mute. Eller ännu hellre en rewind. Allra helst rewind... Jag får nöja mig med knapparna på musikspelaren så länge, i väntan på att forskningen ska gå framåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback