Just nu

2010-08-22 @ 11:24:13
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Just nu ligger storebror och läser saga för lillebror. Fast lillebror ser inte sagan, han bara hör den - ty lillebror ligger i spjälsängen och storebror ligger i mammasängen. Storebror läser och sjunger om vartannat och lillebror suckar lyckligt med ögonen halvslutna, det är mysigt att lyssna på en välbekant röst som berättar med inlevelse (sådan inlevelse som bara ett litet barn kan ha) och jag kände mig överflödig i ekvationen så jag smög ut och satte mig här. Förhoppningsvis sover de båda snart. Vilgot blir helt lugn och tyst av Teodor om Teodor pratar i normal samtalston. Om han är för högljudd och för snabb i tal/rörelser blir Vilgot skrämd och ledsen. Men när han bara ligger och pratar, berättar och finns där, då är Vilgot trygg och nöjd. Då är storebror det bästa som finns.



Det blir ju ingen lekträff men den är framskjuten till eventuellt nästa helg istället! Så då kan vi ju försöka vara friska tills dess istället.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag bara älskar er!!!!!!!!!

2010-08-22 @ 13:40:42
Postat av: mormor

Jag bara älskar er!!!!!!!!!

2010-08-22 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback