Lång natt

2010-08-21 @ 06:48:38
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Som ni kanske ser så har jag en ny design nu (igen) (om ni inte ser den eller om den ser konstig ut så uppdatera era webläsare!). Det är Kia som har fixat den åt mig.

I alla fall, natten har varit jobbig. Vilgot har vaknat en gång i kvarten, febersvettats, grinat, kinkat, vojsat. Jag har vyssjat, ammat, gosat, nattat och nattat om. Teodor har sovit natten igenom, dock oroligt och tacka fan för det; han har också blivit förkyld nu, storplutten. Så nu är vi förkylda alla tre. Dock har Teodor glatt humör och dansar och sjunger här bredvid mig. Jag hade hoppats att Vilgot skulle vilja sova lite med tanke på natten men det verkar han inte hålla med om..
Typiskt nog så har vi blivit bjudna hem till Pia på "lekdejt" imorgon med några andra kids, men är vi i det här tillståndet imorgon så tror jag att vi måste bli hemmavarande dessvärre. Men jag tänker inte avboka än! Positivt tänkande in  det sista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback