Måndag

2010-08-30 @ 16:06:36
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Vi trotsade regnet idag och begav oss till Öppna förskolan imorse.
Trots att jag väckte Vilgot (han brukar bli på allmänt skithumör då) från sin morgonlur så var han på toppenhumör och höll sig vaken i de 2 ½ timme vi var där. Han låg på mage och log och satt och log. Studerade allt och allt och ja, han var helt enkelt i sitt element. Jag som trott att han var en bebis som inte gillade sociala aktiviteter! Det kanske är så att han helt enkelt tycker att livet är för trist, att det händer för lite. Kul att se i alla fall. Teodor var ett musikaliskt underverk och spelade både piano, gitarr och trumma och stod för underhållningen av fikastunden.
Sedan trippade vi vidare till Dollarstore och köpte förvaringsboxar för ytterst billig peng och jag sorterade ur barn och vintergarderoben. Självklart räckte inte lådorna för de massiva barnklädershögarna jag besitter men det är en början i alla fall. Och skafferiet blev lite mer sorterat i alla fall.

Vill inte gå hem från öppna förskolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback