Rubriker känns överflödiga

2010-08-25 @ 09:33:43
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
N jobbar igen i Stockholm så jag är återigen solo med the kids. Stora kidset (som mirakulöst i morse kom springandes: Mamma mamma! Jag har hittat kudden = "snuttekudden is back!" den hade blivit gömd inuti ett lastbilsflak - jäkla leksaker!!) är på dagis och lilla kidsen ligger och sover i vagnen. Jag sitter och blickar förstrött ut över kaoset som är mitt vardagsrum och förbannar min egen lathet, jag orkar verkligen inte städa idag. Mjölken var slut imorse och därmed inget morgonkaffe. Nu har jag köpt mjölk men skadan känns redan gjord; jag har antydan till huvudvärk och dåligt humör.
Så, 4 ½ timme med endast ett barn då. Jag ska surfa, glo på tv, apa mig och pussa på de superrunda kinderna. Livet är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback