Shoppingdag

2010-08-20 @ 08:21:07
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Idag bli're shopping!
Jag har två 25 %-lappar på KappAhl och så ska jag spana in Lindex 3 för 2 sortiment. Förhoppningsvis blir det lite kläder med FÄRG! Jag ska rensa ut bägge pojkarnas klädlådor idag också, Vilgot växer ju så att det knakar, 68 är redan lite tajt om magen ;) ;) Får se hur härligt det blir att shoppa med en sjuk Vilgot och en överaktiv Teodor ;)
Minnesanteckning till mig själv: Jag måste kolla upp vilka tider öppna förskolan är öppen!! De har nog inte sommarlov längre nu...


Jag fick ett mail igår om att bärsjalen skickades. Jäkla skit för då kommer den ju säkerligen inte före måndag. Jag hade ju hoppats att den skulle komma idaaaag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback