Tack för den televerket

2010-08-22 @ 08:23:10
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Natten har varit lyckad!! Vilgot somnade om och sov från 20 till 6.30, med ett uppvak däremellan som krävde tutte och direkt omsomning. Istället har Teodor sovit oroligt och vaknat av och till, men han är lättare att söva om; försiktigt trycka ner huvudet på kudden igen och säga "Mamma är här, godnatt". Så jag känner mig utvilad! Nu sover lilleman igen och förhoppningsvis sover han av sig den värsta förkylningen nu. Dessvärre har Teodor fått tillbaka den där störtsköna (INTE!) hostan igen och det sprutar snor ur honom i princip så någon lekdag blir det inte idag. Det blir till att stanna hemma, typiskt!
Jaja, då kanske man skulle ta och städa lite då. Eller gå ut och ställa sig och häcka på en lekplats när lillungen vaknat... Vet inte om nåt är mer lockande, känns som pest eller kolera. Jag är ganska utskiten jag med, känner mig allmänt sänkt, om än utvilad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback