Tjofräs

2010-08-22 @ 15:37:45
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Ungarna både somnade och vaknade (tänka sig), och vi klädde på oss kläder och bärsjal och skor och begav oss till lekplats, senare Tempo och sedan altanen. Köpte bananer och yoghurt (och okej då, ett kinderägg slank visst med också, attans då) och gjorde en liten picknick ute i blåsten.  Nu sover Vilgot Vilde igen och Teodor Tokfrans sitter bredvid mig i soffan och äter banan och "tittar" på The Hills på MTV. Okej då, det kanske är jag som tittar på The Hills (skyldig). Jag tror jag ska slå på stort och baka en chokladkaka ikväll. Nämligen så har jag antingen en tvättmaskin som förstorar alla mina kläder (men mirakulöst inte ungarnas kläder?) eller också har jag gått ner lite i vikt... Äger ju dock ingen våg så jag har ingen aning. Spegeln går ju inte att lita på heller: jag ser mig själv varje dag och märker aldrig någon skillnad. Senast jag vägde mig stod vågen på 57 kg. Det var väl ett par veckor sedan. Jag kan inte säga att jag varit sådär superduktig på att äta på sista tiden plus att Vilgot har varit i en växtrusch och ätit HELA tiden ifrån tuttarna så ett par kilo kan jag mycket väl ha förlorat. Ja ja. That's life. Jag går upp dom igen sen när jag slutat amma.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback