Tråkiga jag

2010-08-09 @ 18:32:48
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Det är helt enkelt urkasst med uppdaterandet nu för tiden. Jag tar inga bilder. Inte en enda bild faktiskt. Och orken att skriva här är väl i princip obefintlig. Så jag kanske ska lägga bloggandet på is då. Det brukar vara det som funkar; säger jag att jag ska sluta blogga så kommer lusten att göra just det. Gräset grönare på andra sidan kanske?
I alla fall, Vilgot hade gått upp nästan ett kilo alltså, på en månad. Matvrak, var ordet. Vilket ger mig utrymme att vänta med att introducera fast föda. Men då har han istället börjat visa stort intresse för just det, mat. Så snart ska jag börja laga bebiskäk! Fick även ett recept på havregrynsgröt, som jag ju ville börja göra. Men imorgon ska jag handla lite potatis, så börjar vi lite sakta med potatispuré. Sedan palsternacka och sedan morot. Majs kommer jag köpa som färdig puré, jag tänker inte stå och försöka mosa majs.....
I alla fall, vi kommer få en ny barnsköterska, vilket är synd för jag gillar den vi har nu men hon ska sluta.

Det är mycket känslor och tankar som svävar omkring i mig just nu. Det är svårt att få bukt med dom och räta ut dom. Så jag är inte direkt något roligt umgänge. Helt disträ med andra ord.

I alla fall så sover redan bägge kiddosarna. Och imorgon eller i övermorgon får jag en ny dator, finally. Då kan denna återgå till att bara vara skrivdator och jag får ha den ifred och kan skriva när andan faller på.

Jaja, nu ska jag syssla med annat. Det kanske kommer nån bild och nån lite roligare text att läsa inom kort, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback