Typ.

2010-08-02 @ 21:49:18
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Startade dagen med en powerwalk och sedan en massa bus. Teodor var rätt slutkörd och slocknade direkt efter lunchen. Älsklingsungarna låg sedan nakna bredvid varandra på golvet och norpade tag i sina fötter; Vilgot med lite bättre resultat än Teodor som blivit lång och stel som en gammal pinne ;)
Återigen har jag fått chans att prisa bärsjalen, då jag gick omkring med Vilgot i 2 timmar utomhus. Han slumrade till i 10 minuter och vaknade upp på samma oklanderliga humör. Han trivs verkligen i bärsjalen. Vad vore jag utan den? En väldigt, väldigt trött mamma skulle jag tro...
Teodor invigde faktiskt dagen med sovmorgon. Det har inte hänt sedan Vilgot kom! Ja, sovmorgon och sovmorgon... Men jag och Vilgot vaknade halv sex, och då brukar Teodor slå upp sina gröna rätt omedelbart, så fort han hör att lillbrorsan är vaken. Men imorse sov han vidare till sju. Imponerande! Och idag på dagen när han sov middag så vaknade han efter en timme, ropade: "MAMMA!", och jag svarade: "Ja?" och sen kom det inget mer. Så efter ett tag gick jag och kikade och då hade han somnat om ;) Plutten, han ville bara kolla att jag var kvar eller nåt.
Måste bara säga att det var en rätt så överlycklig kille som fick träffa sin pappa ikväll. Han blev så tokig att han nästan snurrade runt, så lycklig blev han. Jag kan säga att det varit en hel del "pappa-tjat" här hemma...

Provar matstolen. Inte så populär... Mysigare att sitta i mammas knä!

Första glada minen liggandes på mage lyckades jag lura till mig idag. Annars är det mest bara stånk och stön och pest och pina ;) Mammas gosunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback