Celebert besök igår

2010-02-21 @ 19:00:09
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Igår kom Roger, Pia och bebis-Max hit för tacos och Melodifestivalen. Teodor var väldigt fascinerad av bebisen som sov, åt och bajsade. Han ville gärna vara med och hålla i bebisen, krama bebisen och pussa på bebisen. Samt se till att bebisen hade nappen. Och han utbrast ett solidariskt "Åh nej!" varje gång bebisen blev ledsen.

Idag har vi mest slappat, lyckats ta oss ut och handla lite men annars har vi inte gjort så mycket. Städade gjorde vi igår så att det är hyfsat rent hemma. Känns skönt att slippa tänka på det. Imorgon ska det jobbas igen. Men det blir bara en kortis imorgon. Tur det för min rygg känns verkligen som den ska gå mitt itu.

Jag undrar om väderleksgudarna har fattat att det är vår om en vecka? Det är faktiskt 1 mars nästa måndag. Jag tycker att det kan sluta snöa nu! Jag är så utleda trött på allt vad snö är. Skitsnö! Jag vill ha sliskigt töväder och plusgrader!!! Och gärna april månad omgående, det skulle jag inte tacka nej till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback