Fäääärdiiiig!

2010-02-01 @ 15:50:12
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (2)
Efter en massa kämpande och idogt ignorerande av snorig näsa och feber så är jag nu klar med sovrummet! Nu ska jag sitta och glo resten av kvällen. OBS! Testa inte hemma att tapetsera en mönsterpassad fondvägg samtidigt som du tar hand om en 2-åring och ni båda är sjuka! Endast för rutinerade personer ;)

Det är lite svårt att fånga rätt färgskala på bild, men bakgrunden på tapeten är mer beige än grå och väggarna lutar också åt det beige-vita hållet. Det ser fortfarande ut lite som en arbetsplats men men. Möbler osv som säng flyttas inte över förrän N kommit hem. Jag tänkte dock, om jag orkar, flytta över lite smågrejer för det är verkligen saker överallt hemma, svårt att ta sig fram i hallen...

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Va duktig du är gumman :D

2010-02-01 @ 19:38:17
Postat av: annika

du är duktig du!fint det blev:)

2010-02-06 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback