Gravidkurvan kommer sen...

2010-02-11 @ 18:27:54
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Jag bara orkar inte just nu... Men i alla fall, så var det barnmorskebesök idag igen. Magen hade vuxit med 3 cm sedan 14 januari och låg nu på 29. Bara en cm större än med Teodor i samma vecka och låg nu på normalstrecket och inte ovanför som sist. Vikten hade minskat från 63.7 kg som det var för en månad sedan och låg nu på 63.5 kg, så jag har sammanlagt gått upp 2.2 kg denna graviditet. Ganska lite med andra ord! Men eftersom magen växer och knakar på så är det ju ingen fara. Fosterljuden låg på 150 slag. Allt annat såg bra ut så barnmorskan var nöjd med mig ;) Sedan var det bara att rusa iväg till jobbet.
Men som sagt, gravidkurva nr 3 kommer nån gång när jag fått lite mer ordning på internet samt hittat orken. Just nu är den ganska bristande, orken alltså. Men den återkommer väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback