Men seriöst?

2010-02-05 @ 05:59:32
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
Ja, jag är vaken. Om en kvart ska jag börja gå till jobbet, omänskligt tidigt...
Men det jag skulle skriva var att jag har börjat läcka! Jajamensan, jag har börjat producera mjölk! Hallå lilla bebisen, du ska inte komma ut förrän om 2 ½ månad! Väldigt skumt tycker jag personligen! N upptäckte även han detta inatt och började peta på mig. "Jag vet" blev mitt sura och halvsovande svar. Vad fasiken... Att börja läcka mjölk i typ vecka 38 är ju helt okej. Men i vecka 30?! Nä, tror inte det va.

Kommentarer
Postat av: AK

Ha, jag började läcka redan i vecka 17! :)

2010-02-05 @ 10:19:30
Postat av: Tess

Hej. Vore kul om du kunde lägga in en röst på Veckans blogg tävling som finns under Pågående tävlingar :)

2010-02-05 @ 10:38:24
URL: http://killmee.net
Postat av: Linn

haha stackare. När jag väntade Casper började jag läcka i v20. Jag blev alldeles ledsen och kände mig som en endaste stor mjölkmaskin hahaha (gravidhormoner x})

2010-02-05 @ 12:51:21
URL: http://clownwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback