No headlines today

2010-02-16 @ 21:03:13
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Rubrik måste ju vara ett onödigt ont. Vad tusan ska man egentligen skriva som rubrik?

I alla fall, idag fixade jag då äntligen naglarna. Finfint blev det:

Syns inte så bra men på ringfingret är i alla fall blå/silverglittrig liten dekoration, resten är helt franskt.

I går shoppade vi, lyckades hitta en kalasbra plastmatta på Indiska som fick bosätta sig i hallen. Kände att det var sån grym tur att vi hittade den, jag var på jakt efter en plastmatta för det blir så äckligt i hallen när det blir slask/grus osv på våren och gick in på Indiska lite på måfå och hittade denna klockrena för 129 kr. Den turkosa färgen i den är exakt samma som den vi har på väggen! Mattan är ganska lång, ca 2 meter, om inte 2,5 tom.


Ja och sen en magbild då. Lillbebis i magen som gör att jag inte kan andas ordentligt ;) "Bara" 1 ½ månad kvar tills jag får sluta jobba. Eller närmare bestämt 6 ½ vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback