Oinspirativ rubrik

2010-02-01 @ 08:39:34
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Varför måste alla inlägg ha rubrik? Så jävulusiskt svårt att komma på en rubrik när det man vill skriva inte handlar om nåt speciellt, utan bara är lite allmänt svammel.

Först och främst så vill jag utdela ett litet diplom till mig själv; jag har målat klart (pärlemor) sovrummet och nu är det "bara" tapeterna kvar!!! Som dessvärre ska mönsterpassas... Men ikväll är det nog klart!

Sen så har jag blivit sjuk (förkyld bara förhoppningsvis), och det gör att jag har ännu svårare att andas än tidigare. Suck och stön och bröl.

Teodor är allmänt söt och go idag och väckte sin trötta mamma med en puss och en bamsekram i morse och sen gick vi upp och då fick jag en nedborrad unge vid min sida i soffan, han hade tagit med sig sin kudde och så mös han in sig, supermysigt!

Jag har beställt väskan! Den ska komma om 3 dagar. Jag hoppas att jag blir nöjd, men det är 14 dagars öppet köp, så vi ska prova på den lite hemma först, så får jag väl skicka tillbaka den om det skulle kännas fel!

Ledig idag i alla fall, men imorgon blir det jobb och förskola igen! Det var länge sedan nu! Ska bli skönt att få återgå till vardagen litegrann.
Ja, nu orkar jag inte skriva mer. Kommer bilder på sovrummet sedan när det är klart. Och jag måste prisa min karl också såklart, det är en fröjd att måla ett rum när grundarbetet är ordentligt gjort. Han har spacklat, slipat och grundmålat och varit allmänt duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback