Världens mest uttråkade

2010-02-01 @ 20:41:23
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Japp, det är min son det. Han har slagits och skrikits i protest hela dagen, skitsur över att vara hemma och ha tråkigt. Han vände upp och ner på alla sina leksakslådor så nu är det leksaker överallt igen. Och jag har precis tryckt i mig en halv karta Alvedon och orkar verkligen inte städa. Jag skiter rent ut sagt i det. Men han är söt som vanligt i alla fall, trots att han driver mig till vansinne och är kaxig som satan och struntar i alla mina förmaningar (som att dyka ner från soffan på en pytteliten kudde på golvet, slänga ut sopor på golvet, hoppa på diverse möbler...) Han snodde en av sin pappas mössor och kände sig snygg. Hoppas verkligen att vi är friska nog att ta oss till jobb och dagis imorgon... Annars vet jag inte vad vi tar oss till.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback