Vinterkräksjukan :(

2010-02-10 @ 08:28:53
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Hela dagen igår spenderades i princip på två ställen; på toaletten kräkandes och i sängen med frossa och feber. Sprang väl in och spydde omkring 10 gånger, och varje gång var det väl 5-6 gånger. Jag fick varken i mig vatten eller mat men fortsatte spy ändå. Gissa om jag är trött i kroppen idag... Har i alla fall lyckats både dricka och äta en macka idag, men igår kväll hade jag ganska hög feber, och är nog inte nere på normal temperatur än heller. Har inte besökt toaletten sedan igår eftermiddag dock, så föhoppningsvis är det slut nu. Stannar hemma från jobbet idag och vilar upp mig, men imorgon ska jag vara återställd hade jag tänkt mig. Känner mig verkligen helt urlakad. Då bebisen tar näring ifrån mig trots att jag själv inte får i mig någonting gör att jag blivit ännu lite mer skakig än förra året då jag också hade vinterkräkssjukan. Ska jag få det varje år nu ?! :( Hoppas verkligen att Teodor skonas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback