2010

2010-01-01 @ 09:39:14
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja, då var det nytt decennium, men jag kan inte säga att känns sådär värst spännande ändå. Somnade självklart innan tolvslaget men vaknade av att två varma barnarmar slogs kring mig när raketerna smällde som högst, dock så vaknade inte plutten, han bara intog krigsskyddsställning och sov vidare. Men mysigt var det.
I år är året då det ska födas barn igen... Det känns spännande, härligt, lite läskigt men mest så himla roligt! Teodor ska få ett syskon om (förhoppningsvis) mindre än 4 månader! Bara 3 månader på jobbet kvar (även om det faktiskt känns lite småsorgligt att jag ska sluta jobba).

Min mamma har sovit här och nu donar hon och Teodor i köket. Jag har precis druckit upp min latte och ska överväga att göra några knäckemackor. Väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna ringa till N med gott samvete, han var varit på äventyr inatt.

Jag hoppas och tror att år 2010 kommer bli ett väldigt bra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback