Aootj!

2010-01-11 @ 23:15:28
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Råkade (igen) somna när jag nattade Teddis. Sov ca två timmar och vaknade av en sån där jobbig sammandragning. Kändes som att hela livmodern var på väg ut. Fick lov att gå upp och spola ansiktet med kallt vatten och sen äta lite... Nu sitter jag här och sammandragningarna kommer lite titt som tätt. Gör inte sådär fasligt ont nu, utan känns mest bara obehagliga. Att denna fina lilla bebis ska vara så stressad då. Med Teodor hade jag inte en enda sammandragning förrän jag fick förvärkar dagen innan han föddes. Att det kan vara så annorlunda!
Imorgon ska jag jobba 12-20:15. Hoppas verkligen att sammandragningarna ger med sig under natten så att morgondagen blir lättsam. Men nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner bredvid sonen min i sängen och försöka sova mig igenom natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback