Barnvagnsmontering

2010-01-01 @ 13:22:58
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (3)
Glömde ju skriva att igår så fick jag hem barnvagnen och så monterade jag ihop den igårkväll. Rödare får man leta efter! Den är verkligen superfin och var helt klart värd 1595 kr! Däri kommer nog pyret ligga skönt! Teodor var en aningens fascinerad också, och ville köra "sin" barnvagn som helt plötsligt såg så annorlunda ut. Sedan drabbades han av ägandebegär så jag fick byta tillbaka till sittvagnen så att han fick sätta sig där och känna sig lite mallig...

 

 

 

Nu är det bara det där med skötväska då... Vet inte riktigt, men har fastnat lite på en Skip*Hop Dash deluxe, en svart. De är så hiskeligt dyra bara! Vet inte riktigt om mitt behov till skötväska är så stor att jag är villig att lägga ut nästan 1000 kr på en... Men å andra sidan kommer jag att ha två barn under 3 år. Sannolikheten är ganska stor att Teddan fortfarande använder blöjor när bebben kommer och då ska jag ha två uppsättningar blöjor med mig ut. Plus servetter, kex, frukt, plånbok, två nappflaskor, ev napp till bebisen (hoppas inte) och en miljon smågrejer som man måste släpa omkring med. Vore ju skönt med en ordentlig väska. Och eftersom jag bevisat för mig själv att billiga skötväskor (har haft 3 st olika) är crap, så borde jag kanske satsa på en dyrare för att den ska hålla i längden? Jag har ju X antal veckor på mig att bestämma mig... Hoppas på en utförsäljning kanske? Eller köpa begagnat...

 


Kommentarer
Postat av: mormor

OK, nu har jag levererat instatsen, jag tycker du skulle ha visat lite större intresse för min 12-facks-väska á 199 kr, det måste väl (inte ur miljösynpunkt!) vara bättre med två/tre såna än en för en lusentapp, eller...

Men det är klart, om du köper en RR-väska så håller den säkert till trean oxå:-) Ha, jag kommer att vinna, N har inget val!!!

Kram, tack för en härlig stund med dig o Teodor, så gulligt att han inte vile säga hej då när jag åkte. Puss, hälsa den tatuerade:-)

2010-01-01 @ 14:51:31
Postat av: Eva

Jag tycker att du ska unna dig denna skötväska. Jag köpte en blå sån nu till Alma och är jätte nöjd. Den är lagom stor tycker jag, några hävdar att den är liten. Du får dock lätt ner några blöjor till dom var ett omnbyte kläder samt små grejjer som ska med. Jag har haft två skötväskor innan som jag inte varot nöjd med. Pippilotta är billiga på dessa skötväskor men det finns dom som hagt problem med leverans från dom men jag hade inga problem med det heller.

2010-01-03 @ 11:55:12
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har 2 blöjbarn och dvs en stor väska! Har en OiOi Carry All - superbra väska! Dessutom snygg som vanlig väska sen när du inte har blöjbarn längre :)

Kostar iofs ganska mkt men kolla Blocket o tradera!

Jag är supernöjd iaf! Ville bara rekomendera den :)

2010-01-20 @ 22:07:55
URL: http://meandmylove.samuelhorn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback