Bebis

2010-01-23 @ 07:08:00
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Inatt fick jag ett sms om att bebisen är ute. Nu har Teodor en kusin!

Och jag har legat med onda sammandragningar hela natten igen. Knappt sovit nåt. Halleluja till att jobba hela dagen idag! Om en kvart ska jag väcka Teodor som också har sovit som en kratta och sedan ska vi bege oss.
Känner mig inte alls på topp idag... Var så trött när larmet ringde att jag inte ens hörde det förrän det var jättehögt och Teodor sparkade mig i ryggen. Sen somnade jag om direkt igen. Tur att jag är förutseende nog att sätta mitt larm en kvart innan jag måste upp och sen ha på snooze... Annars hade det ju kunnat gå hur som helst.
Teodor la sig mitt i natten med huvudet på magen och pyret därinne svarade med ett par rejäla sparkar mot hans huvud. Syskongnabb redan nu? ;) Teodor ruckade sig inte i alla fall, han skulle prompt ligga på magen. Efter en halvtimme blev det dock så påfrestande för hans stackars mamma att jag fick gå upp och fixa välling som muta för att han skulle lägga sig normalt på kudden igen... Han kanske tror att jag ÄR en kudde nu när jag är så tjock?
Nä nu kallar plikten, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback