Bokat!

2010-01-08 @ 15:25:22
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Nu har jag i alla fall bokat tid för gravidfotografering/familjefotografering/barnporträtt.
Den 19 februari klockan 12:00 är det dags! Ska bli så kul att få riktiga bilder på oss som familj, med plutten i magen.
Jag kommer att vara i graviditetsvecka 31 + 4 (32), tycker det är ganska lagom! Magen kommer inte att vara sådär läskigt stor och jag kommer fortfarande vara relativt rörlig. Ganska precis 2 månader innan beräknad födelse som ju är den 18 april. Tycker det är synd att jag aldrig fotograferade mig när jag var gravid med Teodor, men men, man kan ju inte hinna göra allt här i livet!
Jag har haft menssmärtor hela dagen plus att jag känt mig allmänt dålig i magen, så jag har faktiskt inte gjort ett smack idag! Bara suttit i soffan och slappat och tog en tripp till Coop och handlade lite mat. Känns dumt att utmana ödet genom att börja sortera i hallen när man redan har förvärkar. Vill ju inte riskera att starta nånting.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har nominerat din blogg som årets gravidblogg hos http://familjebloggarna.se

Nomineringarna pågår till den 15 januari så efter det få du varva röster! :)

2010-01-09 @ 18:25:58
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback