Hmm

2010-01-28 @ 14:35:29
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Jaha, det blev vab idag med då. Men imorgon blir det jobb i alla fall. Alltid något.
Dagen har bestått av att jag och Teodor har diskat (det blir jättefint när Teodor diskar), jag har tröstat liten kille som är ledsen ganska mycket när han är väldigt snorig och hostig, men ändå pigg. Man vet ju själv hur man kan bli när man är förkyld och det är jobbigt att andas, allt blir liksom dubbelt så jobbigt då. Det kliar väl i hans lilla barnakropp av tristess men samtidigt orkar han inte göra så mycket...
Ut kan vi inte gå för det är snö överallt och man tar sig i princip inte fram. Men det blir städat hemma i alla fall.

Det känns som att jag börjar gå upp lite i vikt nu, ska bli spännande att se vad vågen visar hos barnmorskan den 11:e februari när jag ska dit igen. Men kroppen känns lite tyngre i alla fall.

Imorgon efter jobbet ska det äntligen målas och tapetseras i vårat sovrum. Ja, det ska göras! Ingen återvändo! Ska bli så skönt att få det gjort. Jag vill ha mitt eget sovrum! Jag vill att var sak ska ha sin plats, inte att allt ligger slängt i Teodors rum... Så nu håller vi tummarna att det kommer bli skitsnyggt i sovrummet!!

Kommentarer
Postat av: mormor

Det blir säkert skitbra, N är noggrann o tapeterna är snygga.

Klart att det blir bra när det är en kronprins som diskar!

2010-01-28 @ 15:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback