Inflammation?

2010-01-19 @ 08:29:24
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Det ser misstänksamt ut som en till begynnande ögoninflammation... :( Lagom till 3 dagars 8 timmars-pass. Fy fan om det är så säger jag bara. Stackars Teodor och stackars mig. Håller mina tummar för att det bara är  lite morgongegg, han är inte sjuk på annat sätt... Det rinner inte i alla fall, alltid nåt...

Mormor har stickat en fin tröja till Teodor, jag ska påminna mig själv om att ladda upp bild på den! Den kom på posten igår, jag hade helt glömt bort så det var en spännande överraskning!

Det verkar lite grann som att det blir tvättmaskin redan till helgen! Det hoppas vi på, för det var lite bökigt igårkväll när jag skulle baxa två tvättkorgar, en 2-åring och en tjock mage nerför trappen...

Om ni tycker bloggen ser helskum ut så kan jag bara hålla med... Vet inte vad som har hänt riktigt... Verkar som att alla kodmallar har hoppat fel trots att ingen har rört dom. Blogg.se kanske har fått fnatt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback