Jodå

2010-01-18 @ 21:55:59
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)
Äsch, jag kan ju inte hålla mig härifrån, så enkelt är det bara. Hittade min son i badrummet i full färd med att städa och skrubba handfatet, det blev faktiskt väldigt fint och jag var ju tvungen att fota lite då! Dessutom lyckades jag med det nästintill omöjliga uppdraget att klippa hans hår när vi badade idag. Nu har han en kort kort lugg så nu ser han vad han gör i alla fall! Jag tog i lite i överkant i alla fall när jag ändå hade chansen eftersom man sällan lyckas klippa de där tovorna...

 

 

 


Uträkning utgår från dagens datum: Mån 18 jan 2010.
Din graviditet startade Mån 13 jul 2009.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 27 jul 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 190 av 280. (67,9%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 0 fulla dagar (v27+0).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 18 apr 2010
Du har 90 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer
Postat av: Anonym

han är bara FÖR UNDERBAR !!

puss

2010-01-21 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback