Plopp

2010-01-25 @ 23:13:09
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Det bara ploppar ut bebisar till höger och vänster just nu! Flera vänner har precis fått barn, och jag är så avis! Gjorde folk inget annat än nuppade i våras?! :D Jag längtar grymt mycket efter att min egen skapelse ska kika ut. Men än är det långt kvar!
En sjuk unge har jag fått nu också! Feber, hosta och supersnorig. Han vill inte sova för han hostar för mycket och pekar på halsen och säger aj aj men han lyckades få i sig vällingen i alla fall, men vatten vill han inte ha. Han ligger här i soffan bredvid mig med kudden som han släpat hit och kikar på mig mellan hostningarna och jag kliar honom på ryggen om vartannat och säger vänliga ord. Stackars liten skitunge! Hoppas vi lyckas sova någonting inatt i alla fall! Blir till att vabba imorgon, tänkte dra iväg ett sms till chefen redan nu så jag slipper tänka på det imorgon bitti. Han kommer ju garanterat inte må bättre imorn, snarare sämre. Stackars, han låter verkligen risig. Hoppas som vanligt att vi slipper krupphostan som är så läskig.
I alla fall så tänkte jag bjuda på en magbild nu när jag idag gått in i vecka 29 (28+0). Tror även att det är idag jag går in i 8:e graviditetsmånaden och det alltså 12 veckor kvar till bf. Hoppas tiden kommer fortsätta flyga fram i samma takt som den gjort hittills!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback