Snöstorm

2010-01-27 @ 18:47:33
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Klockan 16:00 gick vi hemifrån. 18:00 kom vi tillbaka hem. Vi gick fram och tillbaka till ICA. Den vägen brukar ta 5 minuter. Nu tog det 30 minuter. Jag tryckte, jag pressade, jag la hela min 65-kilos vikt bakom och lutade handtaget mot revbenen. Fy fan vilket träningspass det var. Genom 20-30 cm nysnö i motvind. Gissa om jag hade mjölksyra i både ben och armar när jag kom hem...
Men Teodor kläckte ur sig den gulligaste kommentaren på länge innan vi gick hemifrån; tv:n var fortfarande på, och det hörde han när han stod fullt påklädd i hallen. Då säger ungen "Åh nej! Hej då Boli-boli-bompa! Pusselipuss!" och så springer han in och pussar tv:n. HAHAHA
Och sedan hemma är han gullig igen när vi sitter och äter middag och han råkar prutta, då tog han handen för munnen och sa "Oj! Teddan prutt!" och så kom världens fniss. Han är ju för härlig alltså!

Ingen pappa kommer idag. Kanske imorgon. Blir mycket vab den här veckan som det verkar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback