Sömntuta!

2010-01-21 @ 10:05:20
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Mäh, vad har hänt med min son, har någon bytt ut honom mot en tvättäkta sömntuta? Vi vaknade för fem minuter sedan!! Eller, snarare, JAG vaknade för fem minuter sedan och väckte honom kvickt som attan. Vi ska ju vara på förskolan klockan kvart över elva idag igen... Är en tio-timmars dag på förskolan för lång för honom, är det därför han sover så länge på morgnarna nu? Men han har ju varit där massor av dagar som är så långa... Har han kommit in i tonåren kanske ;) Idag blir det till och med elva timmar, för ikväll är det härlig inventering *suck*
Imorgon är vi äntligen lediga igen (vilket mina stackars leder och onda sammandragningar verkligen är i behov av nu...) men då kommer väl ungen vakna 7 istället, för att jäklas ;)
Men det är väldigt skönt att även jag fått sova ut. Känner mig lite piggare sen jag började med järntabletterna också, skönt. Jag har klarat mig utan att somna tillsammans med Teodor på kvällen tre kvällar i rad nu! Kors i taket.
Men nu måste vi klä på oss och göra oss redo för att möta dagen!
Teodor har förresten kommit in i en "nej"-ålder. Han säger Nej åt ALLT. Verkligen allt. En aniiiing störande måste jag erkänna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback