Sovmorgon

2010-01-20 @ 09:51:51
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ingen ögoninflammation än, lång sovmorgon imorse (jag väckte Teodor 9:30 för vi ska ju va på förskolan klockan 11 - hur länge hade han inte sovit annars?!) och snart massa härligt (hmm) jobb 12-20:15... Barnbidraget kom idag så nu slipper man svälta också. Positivt! Lägenheten behöver VERKLIGEN städas men inte hinner jag det nu... Imorgon har jag två lediga timmar utan barn innan jobbet, så då får jag ta arselet ur vagnen. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag spendera de två timmarna med att ligga däckad på soffan och vara helt oförmögen att röra mig... Jag känner mig väldigt tung nu för tiden. Det märks att magen är enorm men att resten av kroppen inte vuxit... Det är tungt att röra sig! Och tungt att springa efter Teodor som är en liten illbatting. Han är på mycket bättre humör idag btw, vi började morgonen med en bamsekram och sen var det hopp upp och skratt, lek och bolibompa!
Nä nu MÅSTE jag klä på oss... Stress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback