Städat och klart!

2010-01-22 @ 22:38:28
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Jojomensan, jag tog mig i kragen och som vanligt var det supertrögt att komma igång, lätt när man kommit in i det och störtskönt när det var klart! Om man tog sig för att städa lite oftare kanske man skulle vara en mer tillfredsställd människa överlag?
Jag placerade Teodor vid köksbordet med papper och penna för dammsuga och skura golven är han inte sådär värst superduktig på - än.

 

Jag har kanske inte gjort hemmet skinande men jag har dammsugit, skurat, diskat, plockat leksaker i evinnerligheten amen och torkat av alla större ytor som samtliga bord och bänkar. Lyckades till och med få till en kycklinggryta med ris och broccoli så Teodor var väldigt lycklig och åt med god aptit. Och som han äter sedan ungen, han äter ju nästan lika mycket som jag! Matglad är en underdrift... Tror han är inne i en växtspurt både fysiskt och psykiskt. Orden har kommit i ännu större mängder och det härmas så att det står härliga till - alla ord ska med!
Mycket leksaker har mitt lilla barn... Jag plockar och plockar men det verkar aldrig ta slut...

Dessa två säckar var vad jag plockade upp ifrån vardagsrumsgolvet. Och det är inte ens hälften! (Ignorera den fina tjockismagen man ser i spegeln, jag städade hemmet, inte mig själv...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback