Teodor på tv!

2010-01-21 @ 22:43:39
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (1)

Ja, idag när jag jobbade klockan 18:30 visades den långa versionen på TV4 Nyheter Gävle/Dalarna. Men gosbollen fick vara med på den korta versionen på tv4play också, bara en snabb sekund men nog är han där allt ;) Mitt hjärtegryn.

 

Inventerat idag då, kom nyss hem. T däckade direkt, nästintill i vagnen redan. Stackarn, helt slutkörd. 52 inplanerade dagistimmar denna vecka. Suck och stön, ibland är det inte kul alls att vara arbetande mamma.

Och inatt kommer antagligen Teodor att få en lillkusin, för nu är de inne "på allvar" med 4 minuter mellan värkarna för 4-5 timmar sedan, så antingen har en liten redan tittat ut eller så är han på väg ut. Punktlig om han hinner ut innan 00, för idag är lillkusinens beräknade födelse-dag. Håller i alla fall mina tummar och tår att det ska gå jättebra för Marie och Fredrik som snart får snusa bebis! Jag är avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: emilia o elmer

Men goo plutten då <3



Hör av er imorgon om ni vill leka. Elmer går på dagis mellan 9-14 :D

2010-01-21 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback