The tröj

2010-01-27 @ 08:41:00
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ja, jag råkade somna igår när jag nattade Teodor. Skönt, jag behövde sova 12 timmar. Han också. När vi vaknade var vi pigga och glada fast en aning snoriga och hostiga. Kruppen har i alla fall hållt sig borta inatt, det tackar vi för.
Vi har redan hunnit äta banan och nu tittar vi på Alfons och Teodor övar sig på att stå på händer (eller göra kullerbyttor, det är ovisst vilket) och jag kan lägga ut en bild på tröjan mormor stickat. Han är big fan av tröjan faktiskt, jag fick inte av den förrän vid kvällstandborstningen trots att det är varmt inne och det är en varm tröja. Så den måste ju vara mysig att ha på sig.

Och ja, på bilden så beundrar han faktiskt sig själv! Jag bad honom kolla in den snygga killen i spegeln så han sprang genast dit och sa WOW TITTA åt sig själv och posade lite. Det är en härligt narcissistisk pojk jag har ;)

Vi ska bara vara hemma och kurera oss idag med. Ta det lugnt och försöka bli friska. Hoppas på att pappa kommer hem ikväll. Betala räkningar och snacka lite skit med varandra. Försöka lista ut vad vi ska äta för mat lite senare. Sova lite mer och lägga bilpussel.

Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback