Tråk

2010-01-23 @ 21:58:29
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Sitter här med gravidklåda och känner mig som Baloo i jakt på ett träd att skrapa ryggen emot... Suck!
Lång jobbdag har det varit idag, många sammandragningar och det känns som att jag ska trycka ut en unge genom urinröret, så ont gör detta som jag antar är en till uvi. Allting är med andra ord skit.
Ska tvätta ansiktet, borsta tänderna och krypa ner i en sval säng bredvid världens finaste son. Känna ett litet barn sparka glatt i min mage och försöka njuta av att jag lever ett underbart liv (även om det inte alltid känns så underbart mellan alla gravidbesvär, all trötthet och all längtan efter N och att pyret ska titta ut).
Längtar efter ett eget rum så att jag kan läsa lite innan jag somnar. Men det duger bra att bara lyssna på Teodors andhämtning tills jag slocknar också. Och lukta lite på hans hår som luktar busigt barn och utomhus.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback