TV4

2010-01-19 @ 21:54:18
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Ikväll har TV4 varit på Teodors förskola och filmat! De var där i 3 timmar och det ska resultera i ett kort reportage nån gång i vår... Hoppas vi får veta när det ska visas! De hade precis gått när jag kom och hämtade honom.
Det har gått bra att jobba idag, men kroppen strejkar lite, mest är det sammandragningarna som kommer lite väl ofta igen... Urinvägsinfektion igen kanske??
Ögoninflammationen har inte brutit ut, och jag håller mina tummar... Vill inte ha en sjuk son igen! Däremot var han trött och ledsen när jag hämtade honom, och hade ont mest överallt och var superlättretlig. Men lite mys hjälpte och nu sover han. Hoppas han känner sig gladare och piggare imorgon! Imorse började de borra i trappuppgången klockan 07. Lite väl tidigt måste jag säga att jag tycker... Klockan 08 känns lite mer humant, hoppas de blev klara idag så att vi får lite sovmorgon imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback