Tvättmaskin!!!

2010-01-11 @ 18:05:14
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
JAA!!!
Sitter här och känner mig allmänt och komplett lycklig! Att man kan bli så himla glad för en sådan sak! Men jag har nyss fått besked ifrån min lägenhetsförvaltare och jag får/kan ta bort badkaret och sätta in en tvättmaskin!! YES! Enda kravet är att jag ska förvara badkaret i mitt förråd så att det stannar inom lägenheten. Lycka!
Så nu är det bara att leta rätt på en tvättmaskin. Tänk vad mycket det kommer underlätta att kunna tvätta hemma när man har två små barn att ta hand om! Bara boka tvättstuga när man har tid, inte för att man katastrofmåste tvätta för att man inte har några rena kläder kvar... Och skötbordet kommer kunna stå på tvättmaskinen... Ja, nu känns allt bra! Nu kommer jag sova gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback