Det finaste jag har...

2010-06-01 @ 10:14:51
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
... är ju förstås mina barn. De gapar och skriker av olika anledningar och jag kan tänka mig att de i framtiden kommer åka i luven på varandra minst sjuttiotusen gånger varje dag, men ibland glimmar de verkligen till, och är precis sådär underbart härliga i vardagen som de är varje dag i mitt hjärta. Så här kommer en bildbomb, för kameran var framme minsann!!

Teodor får håret stylat av pappa inför dagis

Gladfis AB

 

Pusskalas

 

 

 

Jag har bakat dem med omsorg! Jäklar vilka fina barn jag har, eller hur? ;)

Och grattis till morfar, 55 år idag

Kommentarer
Postat av: BGL

tänk vad tiden går, ta hand om den min vän

2010-06-01 @ 19:26:59
Postat av: farmor

ja ni har otroligt vackra barn men sådanna föråldrar blir dom vacker längtar tills nästa vecka då jag får pussa en av dom kram på er

2010-06-02 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback