Gills det som hela natten?

2010-06-29 @ 08:00:22
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Igårkväll klockan halv sju nattade jag bägge barnen. Vilgot fick mat vid 18-snåret och somnade sedan in strax efter Teodor mellan 18:30-19:00. Sedan sov han. Och sov. Och sov. 04 vaknade han. Det är 10 timmar utan mat det. Gissa om mina bröst höll på att explodera?! Jag blev lite orolig där ett tag att det var för han är sjuk som han inte åt, att han inte ville äta. Men när han väl vaknade så åt han gott och väl i 10-15 minuter och tömde nästan det sprängfyllda bröstet (som jag ju inte ammat på under ca 13 timmar, jag ammar vartannat bröst varannan gång), så äter gör han ju fortfarande. Räknas detta som en "hel natt" nu då? Nästan 10 timmars sömn utan mat tycker jag känns som hel natt. Sedan somnade han om och sov till halv åtta, då han åt igen.

Teodor får vara hemma från dagis idag, såklart. Säkert resten av veckan med om han inte blir mirakulöst bättre. Han har faktiskt hostat lite mindre nu än igår, ändock fortfarande kraftig hosta men inte SÅ kraftig. Så jag håller mina tummar.

Jag har börjat skriva igen också. Det kliar i fingrarna på mig. Men än vet jag inte vad det kommer att bli. Jag vet bara att sommaren brukar vara en tid då jag skriver. Skriver mycket. Och sedan dalar det till hösten. En periodare, helt enkelt. Helt beroende av vädret.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle nog se det som en hel natt, så grattis :D

2010-06-29 @ 20:22:14
URL: http://chamallow.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback