HAHA!

2010-06-05 @ 10:06:08
Direktlänk | Sagt & gjort av Teodor | Kommentarer (2)
Imorse (nåja det är väl kanske fortfarande morgon) så låg Vilgot i våran säng och luftade rumpan. Han var således naken nedtill. Jag och N och Teodor ligger/sitter i sängen och håller honom och varandra sällskap. Teodor pussar och kramar på Vilgot och så plötsligt brister Teodor ut i sång:
"Lilla snoppen akta dig, akta dig, akta dig. Lilla snoppen akta dig, annars tar jag dig!"
HAHAHA gud vad kul! Jag och N bara stirrade på varandra i någon sorts chock. Det ska ju såklart vara "Lilla snigel" men eftersom Vilgot var naken så blev det "Lilla snoppen" istället. Han sjöng i alla fall jättebra, min Teddis. Och det är ju sött av honom att inkludera lillebror i sina sånger...

Kommentarer
Postat av: Pia

Fan va bra :D

2010-06-06 @ 10:33:03
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: karin

hahahahahahaha! åh. :D

jag saknar er!

2010-06-06 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback