Hämtat!

2010-06-15 @ 13:01:59
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Idag har jag hämtat ut vigselringarna! De är så himla fina, jag är verkligen nöjd! Billigt blev det också, eftersom jag hittat skrotguld, så i princip betalade vi bara för själva arbetet, och nästan ingenting alls för ringarna.


Vilgot har börjat skratta ganska ofta! Oj vad mysigt det är att höra en bebis skratta. Man blir ju alldeles pirrig i magen.
Annars, så har Teodor rivit ut halva bokhyllan för att bygga en "trappa" i vardagsrummet och jag har fått hem garn som jag beställde för evigheter sedan så nu virkar jag en filt (det och halsdukar är det enda jag kan virka hehe) till barnvagnen.
Jag ska städa en massa ikväll för imorgon bitti åker vi upp till Järvsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback