Kåvepenin sucks

2010-06-30 @ 20:40:58
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Direkt efter regnsmattret så blev det strålande solsken, så vi satte oss på balkongen med varsitt vattenglas och varsin pensel, och så målade vi lite brädor och sten. Mycket mysigt.
Sedan kämpades det med Kåvepenin i ett par timmar som slutade i att Teodor spydde upp ungefär hela sitt dagsintag av mat så dagen avslutades i duschen och sedan fick jag i honom ungefär 2 ml av medicinen (han ska ha 5 ml morgon och kväll). Puh. Hur jag ska få i mitt älskade barn medicin mot öroninflammation är för mig en gåta. Status just nu: Jag vill slita av mig mitt hår.
De sover i alla fall, barnen. Älskade, älskade barnen. Jobbiga, jobbiga sjukdomarna.
Och Vilgot har helt plötsligt storlek 62/68 i kläder, hur gick det till?

 

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja han blir mer och mer ett litet barn och inte en knubbig liten bebis, det går undan :-O

Fan va drygt med alla sjukdomar som löser av varandra hos er, hoppas det ger sig snart!

2010-07-01 @ 18:09:40
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: Anders

Hej!

Jag hittade din sida via google när jag sökte på kåvepenin + barn. Det är en kombination som inte fungerar kan jag säga, något som du också verkar ha upptäckt? Status just nu: jag springer runt i cirklar och ropar att jag är en utomjording...

Jag fattar inte hur man kan tillverka och sälja en medicin som gör småbarnsföräldrar till psykotiska vrak...jag menar...man kan åka till månen...något bättre skulle de väl kunna ta fram???

2010-10-18 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback