Midsommar

2010-06-26 @ 10:45:24
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Nu har Teodor varit kruppsjuk i över ett dygn. Natten har inte varit rolig. Klockan ett idag blir det besök på Södertulls läkarjour men förhoppningsvis recept utskrivet. Det är sällan jag hoppas att mina barn är sjuka men nu hoppas jag att Teodor hostar på hos läkaren så att vi med lätthet får medicinen så att natten som kommer blir lugnare. Det är ju trots allt på natten som det är värst. Men självklart hoppas jag på att han blir helt frisk, helst redan igår, men det är nog att hoppas för mycket. Febern har i alla fall gett med sig. Och ungen är ju hyfsat pigg. Men jag är ändock inte direkt något fan av Mr Krupp.

I alla fall, midsommarafton igår bjöd på jättegod mat och trevligt sällskap. Det var en hel del folk där, 17 personer närmare bestämt. Ett friskt barn hade ju varit att föredra men ETT friskt barn hade jag ju faktiskt.


Kommentarer
Postat av: BGL

Ni verkar haft en trevlig midsommar trots allt

skönt

2010-06-26 @ 11:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback