Natta

2010-06-20 @ 22:36:19
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Nu har vi precis kommit hem, det stora barnet däckade i princip i samma sekund som huvudet nuddade kudden... Det lilla barnet har sovit sedan åtta. Vi har ätit grillat med potatisgratäng och sallad hemma hos Roger, Pia och Max. Teodor har haft grav glass-panik, men till slut fick han sin glass och paniken utböts till sockershock... ;)
Det var i alla fall jättefint hemma hos Roger och Pia, jag är så längtanssugen på radhus så det är inte klokt... Ska nog titta lite på hemnet nu och drömma mig bort innan sängen kallar. Hoppas på åtminstone en timmes extra sovmorgon nu när Teodor somnat så sent. Det ska i alla fall bli skönt att få sova tillsammans med N i natt, det var en vecka sedan nu. Men jag har ju fått sova 4 nätter bredvid min (delvis feberheta) stora son, och det är ju så underbart mysigt så jag ska inte klaga. Han rullar omkring som en vilde nattetid och både en och två gånger vaknade jag med ett barn liggandes halvt ovanpå mig. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback