Skriver lite bara

2010-06-11 @ 16:02:55
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (3)
Nu sover Vilgot i soffan, och N och storebror är fortfarande borta. De kommer hem imorgon. Jag saknar min stora kille (mina stora killar kanske jag ska skriva), det är tomt och tyst här hemma.
Jag har hunnit städa lite, diska och tvätta och plocka. Jag hostar som en tok men förutom det så mår jag helt okej. Hostmedicinen jag fick hem visade sig vara samma som Teodor hade förut, så jag hade redan en nästan full flaska stående hemma. Men men, nu har jag hostmedicin så att det räcker i alla fall.
Det är riktigt mörkt och dystert ute, så det känns som att klockan är mycket mer än vad den faktiskt är.

Vilgot har börjat intressera sig mer och mer för saker nu. Saker som låter, rör sig, blänker... ja, alla sorters saker. Eftersom jag inte har något babygym (förra gick sönder) så har jag spenderat halva dagen med att vifta med leksaker ovanför Vilgots huvud ;) Är nog dags att införskaffa en lekbåge nu. Babygym med madrass vill jag verkligen inte ha; det ska vara lättstädat och inte ta en massa plats, så en lekbåge är alldeles perfekt. Jag håller på att spana på begagnade, man kan få tag på lekbågar för en 50-lapp. Dessvärre tydligen inte i Gävle så jag får leta lite till. Att leksakerna är intakta är ju oväsentligt, jag har massvis med leksaker som jag kan fästa i bågen om jag vill. Jag funderar på att göra en egen, behövs ju i princip bara plaströr och slitstark tråd. Men jag får se hur jag gör. Så fort storbusen kommer hem så finns det inte så mycket tid för kreativt fixande längre...

Jag längtar lite efter att Vilgot ska flytta över till Teodors rum. Jag tror det får bli i november/december. Då ska jag banne mig måla om väggarna därinne, eller allra helst tapetsera i någon fin tapet. Framtidsdrömmar...








Kommentarer
Postat av: stoffepoffe

den sista måste vara teodor???????????=?

2010-06-12 @ 01:12:11
Postat av: Elsa svarar

hihihi ja jag ville se om någon reagerade på det :D

2010-06-12 @ 09:28:50
Postat av: stoffe

haha klart jag är på tå! :D

jämförde med en gammal bild på teo som jag har :P

men dom är rätt lika och mycket söta :)

2010-06-12 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback