Teodor är borta inatt & imorn

2010-06-10 @ 17:59:33
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
Nu är jag enbarnsmamma i ett dygn ungefär, kanske mer.
Det är så skönt att vara enbarnsmamma för en stund. Även om jag saknar mitt stora yrväder.
Men självklart just när jag passar på att vara enbarnsmamma, så passar också Vilgot på att få jätteont i magen och drabbas av insomningssvårigheter bigtime, så han ligger och skriker och har legat och skrikit i pricip hela dagen.
Ja, det var den tystnaden det. Förhoppningsvis går det över. Helst till natten åtminstone. Stackars barn.

Igår passade det att sova minsann


Kommentarer
Postat av: mormor

Snacka utslagen!!!

Inga problem med klänningen o jackan, det fixar vi. Puss

2010-06-11 @ 08:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback